Понорницька селищна рада
Новгород-Сіверський район, Чернігівська область

ТОВ «Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» надає відповіді на найбільш актуальні питання щодо зміни постачальника газу

Дата: 16.08.2022 17:01
Кількість переглядів: 958

Фото без опису1. Чи потрібно подавати додаткові документи для переходу?

Ні, адже перехід від попередньої газопостачальної компанії відбувся автоматично. Водночас ми радимо споживачам звернутись до контакт-центру Товариства для актуалізації контактної інформації.

2. Чи були збережені пільги після зміни постачальника?

Так, зміна постачальника не вплинула на наявні пільги споживача.

3. Якою буде вартість газу?

Усі споживачі отримують газ відповідно до річного тарифного плану «Фіксований» за ціною 7,96 грн/м³ (з ПДВ, без вартості транспортування). Така ціна діятиме щонайменше до 1 травня 2023 року.

4. Куди передавати показання газового лічильника?

Облік газу – зобов’язання та відповідальність оператора ГРМ (облгазів). Працівники саме цих компаній періодично приходять до вас знімати дані лічильника, перевіряти стан газового обладнання тощо. Газопостачальна компанія «Нафтогаз України» здійснює постачання природного газу побутовим споживачам та не збирає показання лічильників.

Передати показання можна кількома зручними способами:

  • На сайті, у застосунку або в чатботі вашого облгазу.
  • Зателефонувавши до контакт-центру вашого облгазу.
  • У платіжці за розподіл газу, вказавши перші п'ять цифр на чорному фоні та дві на червоному.

Також можна передавати показання своїх газових лічильників SMS-повідомленням на короткий номер 7104. Заповнювати SMS слід наступним чином: спочатку зазначити номер особового рахунку (складається з 10 цифр), а потім через пробіл показання лічильника (до 5 цифр). Якщо повідомлення заповнене без помилок, то незабаром після його відправки прийде відповідь.

Отримайте додаткову інформацію про облік газу у вашого оператора ГРМ. Контакти можна знайти на сайті НКРЕКП: https://www.nerc.gov.ua/?id=32112

5. З якої дати слід оплачувати рахунки?

Розрахунок за газ, спожитий з 1 травня 2022 року, має бути здійснений на рахунки ГК «Нафтогаз України». Оплати за газ отримані до 30 квітня 2022 року, мають здійснюватися на рахунки попереднього постачальника.

6. Що робити з передплатою за спожитий газ?

Питання повернення залишків переплат, нарахованих сум пільг і житлових субсидій слід розв'язувати, звернувшись до попереднього постачальника. На жаль, дієвого механізму переведення коштів між компаніями не існує.

Водночас ми радимо споживачам, які станом на 1 травня 2022 року мали переплати, здійснити такі дії:

  • написати заяву на повернення переплати;
  • додати копію паспорта, ідентифікаційного номера та повних банківських реквізитів власного карткового рахунку (із зазначенням IBAN, МФО, ЄДРПОУ банку);
  • надіслати пакет документів для листування на адресу попереднього постачальника.

7. Що робити, якщо попередній постачальник продовжує надсилати рахунки?

Споживачі отримуватимуть два окремі платіжні рахунки.

Перший - від ГК «Нафтогаз України» за спожитий газ. Другий - від місцевих операторів газорозподільних мереж (операторів ГРМ) за його транспортування.

Водночас ми просимо інформувати про зловживання з боку попередніх газопостачальних компаній, наприклад якщо вони продовжують надсилати рахунки чи вимоги оплатити послуги споживання газу, починаючи з 1 травня 2022 року. Про такі випадки просимо повідомляти листом на client@gas.ua.

8. Чи зберігся мій номер особового рахунку?

Ні, оскільки компанії використовують різні інформаційні системи. Дізнатися номер особового рахунку можна такими способами:

  • на сайті https://www.gas.ua на сторінці «Дізнатись номер рахунку»;
  • у чатботах GASUA у Viber, Telegram та NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
  • на квитанції, яку доставить Укрпошта;
  • у контакт-центрі Товариства.

9. Як оплатити послуги спожитого газу?

Онлайн:

  • в особистому кабінеті на my.gas.ua (номер особового рахунку можна отримати на сайті, в чатботі або у контакт-центрі);
  • у чатботі GASUA у Viber, Telegram і NaftogazGasSupply у Facebook Messenger;
  • через сайти та мобільні додатки банків;
  • за допомогою платіжних систем (Portmone, LiqPay, EasyPay, iPay, Apple Pay, Google Pay).

Особисто:

  • через платіжні термінали самообслуговування;
  • у будь-якому відділенні банку, Укрпошти або «Нової пошти».

Контакт-центр:

+38 066 300 2 888

+38 098 300 2 888

+38 093 300 2 888 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь