Регламент виконавчого комітету та виконавчих органів Понорницької селищної ради восьмого скликання
Затверджено рішенням виконавчого комітету Понорницької селищної ради від 26.06.2025 № 172
1. Загальні положення
1.1. Регламент виконавчого комітету та виконавчих органів Понорницької селищної ради восьмого скликання (далі – Регламент) регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету Понорницької селищної ради (далі – виконавчий комітет) та виконавчих органів Понорницької селищної ради (далі – виконавчі органи).
1.2. Регламент є нормативно-правовим актом, розробленим на основі чинного законодавства України, який визначає механізм організації взаємодії виконавчого комітету та виконавчих органів з питань реалізації повноважень, встановлених законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про доступ до публічної інформації» та інших законодавчих актів, здійснення правового, організаційного, матеріально-технічного та іншого забезпечення діяльності виконавчого комітету.
1.3. Затвердження, скасування Регламенту та внесення змін до нього здійснюється рішенням виконавчого комітету.
1.4. У випадку прийняття законодавчих актів, що призводять до виникнення розходжень окремих положень Регламенту з чинним законодавством виконавчим комітетом приймається рішення про внесення відповідних змін та доповнень до Регламенту.
1.5. Дотримання Регламенту є обов’язковим для працівників виконавчих органів та керівників комунальних підприємств, установ, організацій ради.
2. Повноваження та склад виконавчого комітету, повноваження виконавчих органів
2.1. Виконавчий комітет є виконавчим органом Понорницької селищної ради (далі – рада), який утворюється нею на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, Понорницького селищного голови (далі – селищний голова) виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
2.2. Виконавчий комітет є підзвітним і підконтрольним раді, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
2.3. Робота виконавчого комітету будується на основі колегіальності, ділового обговорення і вирішення питань, гласності і відкритості, з врахуванням громадської думки.
2.4. Виконавчий комітет:
- розглядає і вирішує питання, віднесені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» до відання виконавчих органів ради, в межах своїх повноважень ухвалює рішення, обов’язкові для виконання всіма розташованими на території Понорницької селищної територіальної громади (далі – громада) підприємствами, установами, організаціями, мешканцями громади;
- попередньо розглядає та схвалює проєкти місцевих програм соціально-економічного і культурного розвитку, цільових програм з інших питань, прогноз місцевого бюджету, проєкт місцевого бюджету, проєкти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд ради;
- координує діяльність виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
- має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому виконавчих органів, а також їх посадових осіб.
2.5. Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією селищного голови.
2.6. Виконавчий комітет утворюється у складі селищного голови, заступників селищного голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, а також керівників відділів, секторів та інших виконавчих органів, інших осіб. До складу виконавчого комітету входять за посадою секретар ради та старости.
2.7. Очолює виконавчий комітет селищний голова, який координує його діяльність, забезпечує колегіальність в роботі, вдосконалення стилю і методів діяльності виконавчого комітету.
2.8. Внесення змін до складу виконавчого комітету здійснюється рішенням ради за пропозицією селищного голови.
2.9. Члени виконавчого комітету зобов’язані брати участь у його засіданнях. У разі, якщо з поважних причин член виконавчого комітету не має можливості взяти участь у засіданні, він про це заздалегідь повідомляє селищного голову або керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
У разі відсутності члена виконавчого комітету без поважних причин більш ніж на половині його засідань протягом року селищний голова вносить пропозиції на розгляд ради про внесення змін до персонального складу виконавчого комітету.
2.10. Члени виконавчого комітету, крім тих, хто працює у виконавчих органах на постійній основі, на час засідань виконавчого комітету, а також для здійснення повноважень в інших випадках звільняються від виконання виробничих або службових обов’язків з відшкодуванням їм середнього заробітку за основним місцем роботи та інших витрат, пов’язаних з виконанням обов’язків члена виконавчого комітету, за рахунок коштів бюджету громади.
2.11. Виконавчі органи підзвітні та підконтрольні раді, підпорядковані виконавчому комітету та селищному голові.
2.12. Порядок роботи й повноваження виконавчих органів визначаються Положенням про відповідний виконавчий орган.
3. Планування й організація роботи виконавчого комітету та виконавчих органів
3.1. Планування роботи виконавчого комітету є основою організаційного забезпечення виконання його функцій.
3.2. Діяльність виконавчого комітету організовується відповідно до квартального плану роботи.
3.3. Плани роботи виконавчого комітету складаються на основі рішень ради та її виконавчого комітету, розпоряджень та доручень селищного голови, пропозицій заступників селищного голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, членів виконавчого комітету, керівників виконавчих органів.
3.4. Підготовка (складання) планів роботи виконавчого комітету за поданими пропозиціями здійснюється загальним відділом ради, який подає проєкт плану роботи керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету для підготовки до розгляду на засіданні виконавчого комітету.
3.5. План роботи виконавчого комітету повинен включати такі розділи:
- питання для розгляду на засіданнях виконавчого комітету;
- підготовка проєктів розпоряджень селищного голови;
- організаційна робота;
- підготовка та проведення заходів відповідно до календарних, державних, професійних свят та пам’ятних дат.
3.6. План роботи виконавчого комітету повинен мати таку структуру: зміст роботи, відповідальний за підготовку питання, строк розгляду питання.
3.7. План роботи виконавчого комітету затверджується рішенням виконавчого комітету в установленому порядку.
3.8. До плану роботи виконавчого комітету можуть бути внесені зміни та доповнення.
3.9. План роботи виконавчого комітету не пізніше як у п’ятиденний строк після його затвердження надсилається відповідальним за підготовку питань, зазначених у плані.
3.10. У випадках, якщо заходи, передбачені планом роботи виконавчого комітету, із будь-яких причин не можуть бути виконані в установлений термін або окреме питання не може бути своєчасно внесене на розгляд виконавчого комітету, відповідальні посадові особи інформують про це виконавчий комітет.
3.11. Узагальнення та аналіз інформації про виконання планів роботи виконавчого комітету здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
3.12. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого комітету здійснюється селищним головою та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.
3.13. Планування діяльності виконавчих органів селищної ради з підготовки проєктів регуляторних актів здійснюється у межах підготовки та затвердження планів роботи виконавчого комітету у порядку, встановленому законами України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні».
4. Порядок скликання та проведення засідань виконавчого комітету
4.1. Основною формою роботи виконавчого комітету є його засідання, що забезпечує колегіальне обговорення завдань і ухвалення рішень щодо їх виконання.
4.2. Засідання виконавчого комітету скликаються селищним головою, а в разі його відсутності чи неможливості здійснення ним цієї функції – заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
4.3. Засідання виконавчого комітету проводиться в міру необхідності, але не рідше одного разу на місяць. Розпочинається засідання виконавчого комітету об 11:00. За необхідності початок засідання виконавчого комітету може визначатися у інший час.
4.4. Про скликання засідання виконавчого комітету селищний голова видає розпорядження, в якому зазначає час, місце проведення засідання, основні питання, що плануються для розгляду на засіданні.
При скликанні засідання виконавчого комітету заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступник визначає час, місце проведення засідання, основні питання, що плануються для розгляду на засіданні, та дає письмову вказівку керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету з організації проведення засідання виконавчого комітету.
4.5. Підготовку засідань виконавчого комітету організовує керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
4.6. У підготовці питань беруть участь виконавчі органи, підприємства, установи та організації комунальної власності, члени виконавчого комітету та депутати ради.
4.7. До підготовки питань виконавчий комітет, інші виконавчі органи можуть залучати відповідних фахівців.
4.8. Питання на засіданнях виконавчого комітету розглядаються відповідно до порядку денного засідання.
4.9. Підготовку проєкту порядку денного засідання виконавчого комітету здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
4.10. Проєкт порядку денного засідання виконавчого комітету формується з основних питань відповідно до плану роботи виконавчого комітету та інших питань, підготовлених відповідно до Регламенту.
4.11. Проєкт порядку денного оголошується головуючим на засіданні та приймається за основу шляхом голосування.
4.12. Порядок денний засідання може бути доповнено питаннями, які мають важливе значення для функціонування та розвитку громади і вирішення яких є невідкладним, шляхом включення питання при розгляді проєкту порядку денного на засіданні виконавчого комітету.
Члени виконавчого комітету можуть пропонувати виключення окремих питань з порядку денного. Включення або виключення питань із запропонованого проєкту порядку денного виконавчого комітету відбувається шляхом прийняття рішення більшістю голосів від загального складу членів виконавчого комітету.
4.13. На засіданні виконавчого комітету з питань порядку денного доповідають заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретар ради, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, керівники та спеціалісти відділів, секторів та інших виконавчих органів ради, керівники підприємств, установ, організацій, інші особи.
4.14. Інформування членів виконавчого комітету про час та місце засідання виконавчого комітету здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, а інформування запрошених (згідно зі списком) – виконавчі органи селищної ради.
4.15. Засідання виконавчого комітету є правомочним, якщо в ньому бере участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
4.16. Засідання виконавчого комітету проводяться відкрито, крім розгляду проєктів рішень, що містять інформацію з обмеженим доступом.
4.17. Рішення про проведення закритого засідання виконавчого комітету або закритого обговорення окремих питань приймається більшістю голосів від складу присутніх членів виконавчого комітету. Проведення закритого засідання виконавчого комітету або закритого обговорення передбачає підготовку проєктів рішень з дотриманням установлених правил роботи з документами з обмеженим доступом відповідно до Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, у Понорницькій селищній раді та інших нормативно-правових актів.
4.18. На засіданнях виконавчого комітету можуть бути присутніми депутати обласної, районної і селищної рад, представники засобів масової інформації, а також запрошені керівники виконавчих органів, підприємств, установ і організацій, громадяни.
4.19. Головуючим на засіданні виконавчого комітету є селищний голова, а в разі його відсутності – заступник селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.
4.20. Головуючий на засіданні виконавчого комітету:
- відкриває та веде засідання;
- надає слово для доповіді, співдоповіді, запитань, виступів, оголошує наступного доповідача;
- вносить на голосування пропозиції про зміни та доповнення до проєктів рішень;
- вносить на голосування проєкти рішень;
- оголошує результати голосування;
- забезпечує дотримання Регламенту всіма присутніми особами.
4.21. Члени виконавчого комітету на засіданнях виконавчого комітету:
- вносять пропозиції до порядку денного засідання та порядку роботи;
- можуть вимагати від доповідачів додаткових роз’яснень з питань порядку денного та проєктів рішень;
- беруть участь в обговоренні питань, голосуванні;
- у виняткових випадках вносять пропозиції про внесення питання на повторне голосування, перенесення обговорення питання на інше засідання виконавчого комітету, про додаткове вивчення питання;
- вносять пропозиції про зміни і доповнення в проєкти рішень або про їх доопрацювання.
4.22. Присутнім на засіданні виконавчого комітету керівникам виконавчих органів, підприємств, установ, організацій під час розгляду питань, що стосуються їх діяльності, головуючий може надати слово для запитань, виступу по суті питання, а також пропозицій.
На прохання громадян, присутніх на засіданні виконавчого комітету під час розгляду питань порядку денного, що не містять інформації з обмеженим доступом, їм може бути надане слово для оголошення запитань чи виступу по суті питання з дозволу головуючого на засіданні.
4.23. На засіданні виконавчого комітету надається час:
- на розгляд питань порядку денного (з врахуванням доповіді, співдоповіді, запитань, відповідей, виступів з обговорення питання, внесення поправок до проєкту рішення, заключного слова) – не більше 20 хвилин (в разі необхідності тривалість розгляду питання може бути продовжена за рішенням виконавчого комітету);
- для доповіді, інформації з питань порядку денного – до 10 хвилин;
- для співдоповіді з питань порядку денного – до 5 хвилин;
- для оголошення запитань – до 1 хвилини;
- для відповіді на запитання – до 2 хвилин;
- для виступу з обговорення питання, внесення поправок до проєкту рішення, заключного слова – до 3 хвилин.
Перерву у засіданні виконавчого комітету та її тривалість визначає головуючий на засіданні.
4.24. Засідання виконавчого комітету протоколюються. Ведення протоколу здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
В протоколі зазначаються:
- номер протоколу, дата, час і місце проведення засідання;
- прізвище головуючого на засіданні, список членів виконавчого комітету;
- список присутніх, відсутніх та запрошених осіб на засіданні.
- порядок денний засідання;
- розглянуті питання порядку денного, члени виконавчого комітету та інші присутні на засіданні особи, які виступили під час їх обговорення (без зазначення змісту виступів під час обговорення);
- результати голосування з питань порядку денного;
- прийняті рішення.
4.25. Протокол засідання виконавчого комітету оформлюється протягом десяти робочих з дня проведення засідання виконавчого комітету відповідно до Інструкції з діловодства у Понорницькій селищній раді.
4.26. Протоколи засідань виконавчого комітету підписує головуючий на засіданні та керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
4.27. Протоколи засідань виконавчого комітету є офіційними документами, що підтверджують прийняті рішення і зберігаються в установленому порядку.
4.28. Протоколи засідань виконавчого комітету оприлюднюються на офіційному вебсайті ради в мережі «Інтернет» в порядку та строки визначені законодавством.
4.29. У разі необхідності може бути скликане позачергове засідання виконавчого комітету. Формування порядку денного позачергового засідання та підготовка проєктів рішень може здійснюватися не пізніше ніж за 1 календарний день до проведення засідання.
4.30. Під час проведення засідань не допускаються прояви неетичної поведінки, порушення Регламенту та коментування виступів поза Регламентом. За вимогою головуючого може бути ухвалене рішення про неможливість подальшої участі в засіданні осіб, що порушують Регламент.
5. Порядок підготовки та прийняття рішень виконавчого комітету
5.1. Офіційним документом, який приймається на засіданні виконавчого комітету, є рішення, що має відповідні реквізити: віддруковане на бланку, має номер, дату і підпис головуючого на засіданні.
5.2. Рішення виконавчого комітету приймаються відповідно до норм законів України, указів Президента України, постанов Верховної Ради України, актів Кабінету Міністрів України, інших нормативно-правових актів, рішень ради.
5.3. Проєкти рішень розробляються за дорученнями селищного голови (або особи яка його заміняє), відповідно до плану роботи виконавчого комітету або в порядку ініціативи заступниками селищного голови в межах своєї компетенції, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, керівниками та спеціалістами відділів, секторів та інших виконавчих органів.
5.4. Відповідальність за підготовку проєктів рішень, довідок та інших матеріалів на засідання виконавчого комітету покладається на заступників селищного голови, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету, керівників виконавчих органів та інших посадових осіб, які готували проєкт рішення.
5.5. Проєкти рішень виконавчого комітету оприлюднюються з урахуванням вимог чинного законодавства (а в окремих випадках не пізніше ніж за десять календарних днів до їх розгляду на засіданні виконавчого комітету) на офіційному вебсайті ради в мережі «Інтернет».
5.6. У разі необхідності невідкладного розгляду питань (у тому числі при проведенні позачергового засідання виконавчого комітету) проєкти рішень виконавчого комітету оприлюднюються на офіційному вебсайті ради в мережі «Інтернет» не пізніше ніж за 1 календарний день до їх розгляду на засіданні виконавчого комітету.
5.7. Оприлюднення проєктів рішень здійснює загальний відділ ради.
5.8. У період дії воєнного стану на проєкти рішень виконавчого комітету не поширюються вимоги Закону України «Про доступ до публічної інформації» щодо їх оприлюднення.
5.9. Розробка та розгляд виконавчим комітетом проєктів регуляторних актів у сфері господарської діяльності здійснюються в установленому цим Регламентом порядку з обов’язковим дотриманням процедури, визначеної Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».
5.10. Проєкти рішень виконавчого комітету оформлюються відповідно до Інструкції з діловодства у Понорницькій селищній раді.
5.11. Проєкти рішень виконавчого комітету повинні мати заголовки, що коротко і точно відображають їхній зміст, констатуючу і розпорядчу частину, можуть мати додатки.
5.12. Проєкт рішення виконавчого комітету повинен містити:
- посилання на норми чинного законодавства;
- обґрунтування необхідності його прийняття (реагування на документи органів державної влади, виконання власних розпорядчих документів, виданих раніше, виконання доручень керівництва, розгляд звернень юридичних і фізичних осіб тощо);
- джерела фінансування запропонованих заходів, джерела наповнення бюджету та цільових фондів (за потребою);
- інформацію про виконання документів з цього приводу, які були прийняті раніше (за потребою);
- план організаційних заходів щодо виконання документа (за потребою);
- власні імена, прізвища та посади членів колегіального органу при виконавчому комітеті або його посадовий склад (у разі створення);
- кінцевий термін виконання документа, проміжні строки інформування про хід його виконання;
- інформацію про осіб з організації та контролю виконання документа;
- інформацію щодо втрати чинності, скасування виданих раніше документів з цього питання чи внесення у рішення змін, доповнень (в проєкті рішення про зміну, доповнення, втрату чинності чи скасування раніше прийнятого рішення зазначається, яких саме пунктів це стосується);
5.13. У проєктах рішень про хід виконання раніше ухвалених рішень, у разі невиконання доручень, що містяться в них, зазначаються причини невиконання, особи, винні в цьому, а також нові терміни виконання завдань.
5.14. У разі виконання раніше ухвалених рішень до проєкту рішення вноситься пункт про зняття їх з контролю.
5.15. До проєкту рішення додаються передбачені текстом додатки та матеріали, на які є посилання у тексті, перелік суб’єктів, яким необхідно надіслати прийняте рішення, а за необхідності – висновки відповідної комісії ради чи виконавчого комітету.
5.16. До проєктів рішень, що готуються відповідно та на виконання нормативних документів органів виконавчої влади, додаються копії відповідних нормативних актів.
5.17. До проєкту рішення про втрату чинності, зміну, доповнення, скасування прийнятих раніше рішень додаються копії відповідних рішень.
5.18. Усі проєкти рішень виконавчого комітету візуються заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, а проєкти рішень з питань, пов’язаних з виконанням бюджету, соціально-економічним розвитком громади, здійсненням фінансування – з Фінансовим відділом ради та відділом бухгалтерського обліку та звітності ради.
5.19. Документи, на підставі та з урахуванням яких підготовлені проєкти рішень, до початку проведення засідання виконавчого комітету, особою, яка підготувала проєкт рішення, передаються керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету для подальшого формування справ та архівного зберігання.
5.20. Рішення виконавчого комітету приймається відкритим голосуванням більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету. Підрахунок голосів здійснює керуючий справами (секретар) виконавчого комітету.
5.21. Рішення виконавчого комітету можуть прийматися без обговорення, якщо до проєкту рішення не надійшло зауважень, і на цьому не наполягає ніхто із членів виконавчого комітету.
5.22. У разі незгоди селищного голови з рішенням виконавчого комітету він може зупинити дію рішення своїм розпорядженням та винести це питання на розгляд ради.
5.23. Рішення виконавчого комітету підписуються селищним головою, а у разі його відсутності з поважних причин – заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, який головував на засіданні виконавчого комітету.
5.24. Рішенням присвоюються порядкові реєстраційні номери. Порядкова нумерація рішень здійснюється в межах календарного року, починаючи з початку року. Датою реєстрації рішення виконавчого комітету є дата його прийняття. Дата і номер рішення зазначаються у визначеному на бланку місці.
5.25. Рішення виконавчого комітету скріплюються гербовою печаткою.
5.26. Керуючий справами виконавчого комітету протягом п’яти робочих днів після ухвалення рішень надсилає їх копії за призначенням.
5.27 Рішення виконавчого комітету оприлюднюються на офіційному вебсайті ради в мережі «Інтернет» протягом п’яти робочих днів з дня їх прийняття. Рішення, що містять персональні дані, перед оприлюдненням знеособлюються.
5.28. Контроль за виконанням рішень здійснюється зазначеними в них посадовими особами.
5.29. Рішення виконавчого комітету з питань, що віднесені до власної компетенції виконавчих органів, можуть бути скасовані радою та в судовому порядку.
6. Порядок підготовки розпоряджень селищного голови
6.1. Селищний голова видає розпорядження відповідно до повноважень, визначених чинним законодавством.
6.2. Розпорядження селищного голови, прийняті в межах наданих йому повноважень, обов’язкові для виконання всіма розташованими на території громади органами місцевого самоврядування, виконавчої влади, об’єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями, посадовими особами, а також громадянами, які постійно або тимчасово проживають на відповідній території.
6.3. Проєкти розпоряджень готують виконавчі органи під керівництвом керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
6.4. Розпорядження набуває чинності після його підписання селищним головою.
6.5. Підписані селищним головою розпорядження реєструються, зазначається дата видання розпорядження та присвоюється номер (нумерація ведеться у межах поточного року).
7. Організація роботи з документами
7.1. Робота з документами у виконавчих органах селищної ради здійснюється відповідно до чинного законодавства, цього Регламенту, Інструкції з діловодства у Понорницькій селищній раді, номенклатури справ ради.
Загальний відділ ради здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції, адресованої селищному голові, секретарю ради, та реєстрацію вихідної кореспонденції, загальний контроль за дотриманням термінів розгляду кореспонденції.
7.2. Документи, що надходять до ради та її виконавчого комітету, реєструються і того ж дня направляються селищному голові.
7.3. Запити на отримання публічної інформації розглядаються у терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
7.4. Співвиконавці подають пропозиції головному виконавцю протягом першої половини строку, відведеного для виконання доручення, завдання. Співвиконавці в рівній мірі несуть відповідальність за своєчасну і якісну підготовку відповідей на документи.
7.5. Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється відповідно до Інструкції про порядок ведення обліку, зберігання, використання і знищення документів та інших матеріальних носіїв інформації, що містять службову інформацію, у Понорницькій селищній раді та інших нормативно-правових актів.
8. Організація контролю за виконанням документів
8.1. Контроль за виконанням документів здійснюється на підставі законодавчих актів та відповідно до Інструкції з діловодства у Понорницькій селищній раді.
8.2. Контролю підлягають зареєстровані документи, в яких встановлено завдання та терміни їх виконання;
8.3. Контроль за виконанням документів покладається на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
8.4. Відповідальність за виконання документа несуть особи, зазначені у розпорядчому документі (розпорядженні, рішенні тощо), резолюції керівника виконавчого органу та безпосередні виконавці. У разі, коли документ виконується кількома працівниками, відповідальним за організацію виконання є працівник, який у резолюції зазначений першим.
8.5. Строки виконання документів встановлюються відповідно до нормативно-правових актів, вказуються в розпорядчих документах або в резолюції керівника виконавчого органу.
8.6. Контроль за виконанням документів включає такі види робіт:
- постановку документів на контроль;
- перевірку своєчасного доведення документів до виконавців;
- попередні перевірки і регулювання ходу виконання;
- облік і узагальнення результатів контролю за виконанням документів;
- інформування керівника виконавчого органу про хід та підсумки виконання документів;
- інформування про хід і підсумки виконання документів на оперативних, апаратних нарадах, засіданнях виконавчого комітету;
- зняття документів з контролю.
8.7. Документ вважається виконаним і знімається з контролю після виконання завдань, запитів, повідомлення про результати заінтересованим особам, надання відповіді кореспонденту по суті або іншого підтвердження виконання лише тоді, коли поставлені в ньому питання вирішені і кореспонденту надано відповідь по суті.
9. Організація роботи зі зверненнями громадян
9.1. Організація роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті покладається на начальника загального відділу ради.
9.2. Діловодство за зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради ведеться окремо від загального діловодства відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Понорницької селищної ради.
9.3. Усі звернення громадян (фізичних осіб), що надходять до ради реєструються у загальному відділі ради.
9.4. Зареєстровані звернення в день надходження передаються на розгляд селищному голові.
9.5. Селищний голова розглядає звернення, у разі потреби доручає виконавцю провести розгляд звернення за участю комісії з виїздом на місце або за участю заявника та визначити заходи щодо вирішення питання і розв’язання проблем, які є підставою для обґрунтованого звернення.
9.6. Звернення розглядається у термін, визначений у резолюції, при її відсутності – не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення – невідкладно, але не більше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання.
У випадку неможливості надання відповіді у визначений у резолюції термін, посадова особа, якій доручено розглядати звернення, повинна письмово надати проміжну відповідь, в якій повідомити про причини затримки. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Виконавці зобов’язані інформувати виконавчий комітет та заявників про результати остаточного вирішення порушених у зверненнях питань у строки, вказані у наданих проміжних відповідях.
9.7. Контроль за розглядом звернень громадян та виконанням доручень селищного голови за зверненнями громадян покладається на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
9.8. Звернення, в якому порушені питання належать до компетенції інших суб’єктів розгляду звернення, в термін не більше п’яти днів пересилається за належністю відповідному органу чи посадовій особі, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Якщо порушені у зверненні питання частково належать до компетенції виконавчих органів ради – відповідь з питань у межах компетенції надається громадянину в установленому порядку, а щодо питань, які підлягають вирішенню в інших органах виконавчої влади, при наданні відповіді на звернення роз’яснюється порядок їх вирішення.
9.9. Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
9.10. Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку та записується (реєструється) відповідальною посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі «Інтернет», засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
9.11. У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
10. Організація та проведення особистого прийому громадян
10.1. Особистий прийом громадян у виконавчому комітеті здійснюється селищним головою та керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.
10.2. Графік особистого прийому громадян розміщується на офіційному вебсайті ради у мережі «Інтернет», у приміщеннях виконавчих органів ради в доступних для вільного огляду місцях.
10.3. У разі потреби селищним головою чи керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, які проводять особистий прийом громадян, до участі в особистому прийомі громадян запрошуються керівники виконавчих органів ради, до компетенції яких належить вирішення цього питання.
10.4. Під час проведення селищним головою особистого прийому громадян можуть бути присутні їх представники, повноваження яких на представництво оформлені у встановленому порядку, та особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами.
10.5. Питання, з якими звертаються громадяни, за можливості вирішуються під час особистого прийому. Під час розгляду звернень селищний голова та керуючий справами (секретар) виконавчого комітету керуються законодавчими та іншими нормативно-правовими актами і в межах своєї компетенції мають право прийняти відповідне рішення:
- задовольнити звернення;
- відмовити у задоволенні, проінформувавши заявника про причини відмови і порядок оскарження прийнятого рішення;
- надати усне роз’яснення по суті викладених у зверненні питань.
10.6. У разі, коли порушене громадянином питання вирішити на особистому прийомі неможливо через складність і необхідність додаткового вивчення, воно разом із додатками (матеріалами справи) направляється на розгляд виконавцю.
10.7. Звернення громадян, подані на особистому прийомі, реєструється відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян у виконавчому комітеті Понорницької селищної ради.
10.8. Про результати розгляду звернення громадянину повідомляється письмово або усно (за його бажанням).
10.9. З урахуванням рішення, прийнятого під час особистого прийому, виконавчі органи, яким доручено розгляд звернення, зобов’язані в установлені законодавством терміни підготувати заявнику відповідь по суті питання за підписом особи, яка проводила особистий прийом, або в разі розгляду звернення підприємством, організацією чи установою незалежно від форм власності, інформувати ту посадову особу, доручення якої виконувалося.
11. Порядок підготовки і проведення нарад
11.1. Оперативні наради у селищного голови проводяться за потребою.
11.2. Організація проведення оперативної наради у селищного голови покладається на керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету.
В оперативній нараді у селищного голови беруть участь заступники селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретар ради, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, керівники виконавчих органів ради, керівники комунальних підприємств, установ, організацій, відповідних місцевих органів виконавчої влади.
11.3. На оперативну нараду за дорученням селищного голови для розгляду окремих питань можуть додатково запрошуватись керівники підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, працівники виконавчих органів ради, депутати ради тощо.
11.4. Регламент проведення оперативної наради встановлюється селищним головою.
12. Розпорядок роботи
12.1. У виконавчому комітеті, виконавчих органах встановлюється єдиний режим роботи незалежно від місця їх розташування:
- понеділок – четвер з 8:00 до 17:00;
- п’ятниця з 8:00 до 16:00;
- обідня перерва з 13:00 до 13:48.
12.2. Перебування посадових осіб місцевого самоврядування та працівників виконавчих органів із службових питань в робочий час за межами визначеного місця роботи погоджується з керівниками виконавчих органів.
12.3. Секретар ради, керуючий справами (секретар) виконавчого комітету, керівники виконавчих органів погоджують свою відсутність на робочому місці в робочий час з селищним головою.