Положення про відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування осіб Понорницької селищної ради

Дата: 01.01.2023 16:00
Кількість переглядів: 150

Фото без описуЗатверджено рішенням Понорницької селищної ради
від 24.12.2021 № 15-2706-VІІІ

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ з питань реєстрації місця проживання/перебування осіб Понорницької селищної ради (далі - Відділ) є структурним підрозділом виконавчого комітету Понорницької селищної ради, створюється Понорницькою селищною радою, підзвітний і підконтрольний Понорницькій селищній раді, підпорядкований селищному голові та заступникам селищного голови з питань, що стосується Відділу, а з питань здійснення делегованих повноважень підконтрольний відповідним органам виконавчої влади.

1.2. Положення про Відділ затверджується рішенням Понорницької селищної ради.

1.3. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання», Законом України «Про запобігання корупції», Законом України «Про доступ до публічної інформації», Законом України «Про захист персональних даних», рішеннями Понорницької селищної ради і виконавчого комітету, розпорядженнями Понорницького селищного голови, даним Положенням і іншими нормативними актами.

1.4. Працівники Відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування.

1.5. Відділ не є юридичною особою.

2. Завдання та функції відділу

2.1. Завдання відділу:

2.1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання осіб на території Понорницької територіальної громади, визначених Законами України.

2.1.2. Формування та ведення реєстру реєстрації місця проживання Понорницької територіальної громади.

2.1.3. Здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

2.1.4. Передача інформації та внесення в установленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання до Єдиного державного демографічного реєстру.

2.1.5. Забезпечення прийому документів, поданих для реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання.

2.2. Функції відділу:

2.2.1. Розроблення та участь у розробленні проєктів нормативно-правових актів, що відносяться до повноважень Відділу, та організація їх виконання.

2.2.2. Забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок здійснення реєстрації, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

2.2.3. Забезпечення оприлюднення та вільного доступу до необхідної суб'єктам звернення інформації для отримання адміністративних послуг.

2.2.4. Інформування селищного голови, заступників селищного голови з питань діяльності виконавчих органів влади про порушення вимог законодавства з питань компетенції Відділу.

2.2.5. Розгляд звернень, пропозицій, скарг фізичних і юридичних осіб, що належать до компетенції Відділу.

2.2.6. Організація ведення діловодства та зберігання документів відповідно до встановлених правил.

2.2.7. Організація виконання розпорядчих документів селищної ради та її виконавчого комітету в межах повноважень Відділу.

2.2.8. Формування та ведення документообігу, електронних баз даних.

2.2.9. Здійснення обміну відомостями між реєстрами різних територіальних громад для реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи у разі її вибуття з однієї адміністративно-територіальної одиниці та прибуття до Понорницької територіальної громади в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

2.2.10. Подання органам Державного реєстру виборців відомостей, на підставі яких здійснюється поновлення бази даних Державного реєстру виборців.

2.2.11. Видача довідок про реєстрацію місця проживання.

2.2.12. Забезпечення у межах своїх повноважень, дотримання вимог законодавства стосовно захисту інформації з обмеженим доступом.

3. Права відділу

3.1. Безоплатно одержувати в установленому порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій документи та інформацію, необхідну для виконання покладених на Відділ завдань, в установленому законом порядку.

3.2. Порушувати клопотання перед селищним головою щодо вжиття заходів у частині матеріально-технічного та організаційного забезпечення роботи Відділу.

3.3. Скликати в установленому порядку наради з питань, які належать до компетенції Відділу.

3.4. Вимагати від суб’єктів звернення подання документів у повному обсязі, передбаченому чинним законодавством, та надання достовірної інформації.

3.5. Вносити пропозиції селищному голові, заступникам селищного голови з питань діяльності виконавчих органів влади щодо вдосконалення процедури реєстрації місця проживання, зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб.

3.6. Начальник та працівники Відділу реєстрації місця проживання мають право складати протоколи за вчинення правопорушення, визначеного у статті 197 Кодексу України про адміністративні правопорушення, які виявлені під час подачі документів для реєстрації місця проживання після спливу 30 календарних днів після зняття попереднього місця проживання, або подачі для реєстрації місця проживання недійсного паспорт громадянина України та передавати на розгляд до виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

4. Організаційна діяльність відділу

4.1. Організація роботи Відділу здійснюється відповідно до вимог, Регламенту Понорницької селищної ради, інших нормативно-правових та розпорядчих актів.

4.2. Працівники Відділу підпорядковані начальнику відділу з питань реєстрації місця проживання/перебування осіб Понорницької селищної ради (далі начальник Відділу), йому підзвітні та підконтрольні.

4.3. Працівники Відділу виконують обов’язки згідно з посадовою інструкцією та несуть відповідальність за несвоєчасне виконання посадових обов’язків в порядку визначених чинним законодавством.

4.4. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою в порядку, передбаченому чинним  законодавством.

4.5. Начальник Відділу:

  • здійснює керівництво діяльністю Відділу, несе персональну відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань та функцій;
  • організовує діяльність Відділу, вживає заходи щодо підвищення ефективності роботи Відділу;
  • забезпечує розробку та подання на затвердження селищному голові посадових інструкцій працівників Відділу;
  • забезпечує підготовку проектів рішень та внесення їх на розгляд Понорницької селищної ради і виконавчого комітету, доведення до виконавців нормативних та розпорядчих документів з питань, що належать до їх компетенції;
  • надає в установленому порядку та в строки, передбачені чинним законодавством, посадовим особам виконавчих органів селищної ради документи, довідки та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на них завдань;
  • відповідає за стан діловодства, обліку та звітності Відділу;
  • підписує та  візує документи у межах своєї компетенції;
  • дає відповідні доручення працівникам Відділу щодо виконання покладених на Відділ завдань;
  • забезпечує дотримання працівниками Відділу трудової дисципліни та правил охорони праці;
  • організовує інформаційне забезпечення роботи Відділу, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;
  • сприяє створенню належних умов праці у Відділі, вносить пропозиції селищному голові, заступникам селищного голови щодо матеріально-технічного забезпечення Відділу;
  • розглядає скарги на  діяльність чи бездіяльність працівників Відділу;
  • веде особистий прийом громадян;
  • веде виїзні прийоми громадян;
  • у межах своїх повноважень організовує ділове листування;
  • здійснює інші повноваження відповідно до актів законодавства, рішень селищної ради та її виконавчого комітету, даного Положення.

4.6. Начальник Відділу безпосередньо підпорядковується заступникам селищного голови Понорницької селищної ради.

4.7. Повноваження працівників Відділу визначаються їх посадовими інструкціями.

4.8. Працівники Відділу призначаються на посаду та звільняються з посади селищним головою у встановленому законодавством порядку.

4.9. Працівники Відділу несуть відповідальність за своєчасне та належне виконання обов’язків, передбачених цим Положенням і посадовими інструкціями, у порядку, визначеному чинним законодавством.

5. Відповідальність працівників віддлу

5.1. Працівники відділу несуть відповідальність за виконання покладених на них повноважень у відповідності з чинним законодавством.

5.2. У разі порушення трудової дисципліни, норм поведінки осіб, не виконання чи неналежного виконання працівниками Відділу своїх обов’язків, що призвели до негативних соціальних наслідків, порушення прав і законних інтересів, перевищення своїх повноважень та за здійснені ними корупційні правопорушення, несуть відповідальність відповідно до законодавства.

5.3. Працівники Відділу несуть відповідальність за збереження матеріальних і технічних цінностей використовуваних в роботі (комп’ютери, копіювальний апарат, телефонний апарат, меблі та інше).

6. Заключні положення

6.1. Припинення діяльності Відділу здійснюється відповідно до чинного законодавства України на підставі рішення Понорницької селищної ради.

6.2. Зміни і доповнення до цього Положення вносяться рішенням сесії Понорницької селищної ради.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь