Що робити, якщо загубили документи або закінчився термін їх дії

Дата: 28.04.2022 16:28
Кількість переглядів: 210

Фото без описуВідновити загублені або знищені документи в період воєнного стану можна у територіальних органах Державної міграційної служби (ДМС), які розташовані в безпечних районах, де не відбуваються активні бойові дії. Крім того, подати документи на оформлення ID-картки та закордонного паспорта, а також відновити документи можна також у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Закордонний паспорт можна продовжити

Термін дії закордонного паспорта можна подовжити строком на 5 років у відділенні Державної міграційної служби. Для цього працівник установи проставляє в протермінованому паспорті відмітку про продовження його строку дії. Можливе також внесення інформації про дитину віком від 0 до 18 років до закордонних паспортів батьків/законних представників.

Протерміновані права водія та техпаспорт діятимуть

Посвідчення водія, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу діятимуть на території України навіть після закінчення їхнього терміну на період дії воєнного стану та протягом року з дня припинення або скасування дії воєнного стану.

Як відновити документи за межами України

Оформленням загублених, знищених та протермінованих документів займаються українські консульства. Послуги мають надавати невідкладно. У консульстві можна:

  • отримати інформаційну підтримку;
  • продовжити термін дії закордонного паспорта;
  • внести відомості про дітей, молодших 16 років, до паспорта одного з батьків;
  • оформити свідоцтво про підтвердження особи на випадок, якщо у вас є лише внутрішній паспорт (старого зразка), де відсутні записи латиницею.

Важливо! У випадку втрати паперових документів, можна використовувати послугу в застосунку «Дія» — «єДокумент». Паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (ID-картка), та паспорт громадянина України для виїзду за кордон, які сформовані у «Дії», мають таку ж юридичну силу, що й звичайні. Тому в разі втрати паспорта слід використовувати мобільний застосунок «Дія».

Телефони «гарячої лінії» апарату Державної міграційної служби:

  • з питань надання адміністративних послуг:

+38-050-138-29-11 (Vodafon) – тільки голосові дзвінки;

+38-096-915-00-28 (Київстар) – голосові дзвінки; за цим номером є можливість спілкуватися з оператором в месенджерах Viber та Whatsapp за допомогою текстових повідомлень (без голосових дзвінків).

  • з питань перевірки стану оформлення документів:

+38-096-033-24-42 (Київстар) – голосові дзвінки; за цим номером є можливість спілкуватися з оператором в месенджерах Viber та Whatsapp за допомогою текстових повідомлень (без голосових дзвінків).

Час роботи «гарячої лінії»: з 9:00 до 18:00.

 

Джерело: Безоплатна правова допомога


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь