Що потрібно знати, коли відбувається перейменування вулиць

Дата: 23.04.2024 10:32
Кількість переглядів: 97

Фото без описуУ межах дерусифікації з 2015 року на території нинішньої Понорницької громади вже перейменовано 49 вулиць, які були названі на честь російських діячів чи мали назви, що асоціюються з російською імперією, росією чи радянською пропагандою.

Наразі планується перейменування ще декількох вулиць та провулків. Відтак, у зв’язку з початком цього процесу в багатьох жителів громади досі викликає занепокоєння: у скільки їм обійдуться зміни назв вулиць та, зрештою, що їм робити в цій ситуації? Тому, нагадуємо:

Чи потрібно змінювати місце реєстрації?

Такої необхідності немає, оскільки зміна назви вулиці не є зміною реєстрації місця проживання. Внести оновлену інформацію можна під час обміну паспорта чи зміни прізвища, тобто коли виникає безпосередня потреба.

Проте, за бажанням, можна звернутись у ЦНАП та отримати витяг з реєстру територіальної громади, де буде зазначено нову назву вулиці.

Чи обов’язково вносити зміни до документів на нерухомість?

Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, є чинними в разі зміни назви вулиці, на якій вони розташовані, тому немає необхідності вносити зміни до свідоцтва про право власності, свідоцтва про право на спадщину, договору купівлі-продажу, дарування тощо. Зміни будуть внесені після відчуження майна – продажу, дарування або передачі у спадок: тобто у документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва вулиці.

Чи потрібно змінювати відомості про місцезнаходження юридичної особи?

Так. Для внесення змін фізичній особі-підприємцю необхідно звернутися до державного реєстратора юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань і написати заяву. З собою необхідно мати також документ, що посвідчує особу. Послуга безкоштовна. Юридичні особи можуть також змінити відомості безкоштовно (лише за заявою) за умови, що зміна назви вулиці не передбачає внесення змін до установчих документів (статут та ін.). У іншому випадку – зміни будуть вносити за повною процедурою (підготовка протоколу зборів/рішення засновника, статуту у новій редакції) та буде оплачуватись адміністративний збір. Установчі документи повинні бути нотаріально посвідчені.

Важливо! Не передбачено граничних строків для зміни відомостей, тому суб’єкт господарювання сам може вирішувати, коли необхідно зареєструвати зміни.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь