У Понорницькому ЗДО «Лісова казка» пройшов семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти
Відповідно до річного плану роботи 23 лютого в ЗДО «Лісова казка» пройшов семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти на тему: «Формування в дітей стилю повсякденного життя, що відповідає потребам сталого розвитку».
У роботі взяли участь педагогічні працівники Понорницького, Авдіївського, Крисківського та Новгород-Сіверського закладів дошкільної освіти та консультант КУ «Новгород-Сіверський центр ПРПП Новгород-Сіверської міської ради».
У дружній атмосфері вихователі поділились власним досвідом роботи з цього питання за допомогою презентацій, проєктної гри, театралізованих дійств, вікторин, майстер класу; продемонстрували наочність, яку зробили з покидькового матеріалу (пластикових пляшок, пробок, пінопласту, пакетів і т. д.).
На завершення семінару практичний психолог провела тренінг щодо збереження ментального здоровʼя.
Учасники семінару-практикуму попрацювали дуже плідно, показали вміння як творчо та креативно підходити до виховання та розвитку дошкільнят, взяли для себе багато цікавих ідей та напрацювань від колег.
Наші талановиті діти навчили гостей руханки та заспівали пісню-побажання.
Сталий розвиток - це такий розвиток, який задовольняє потреби сучасності, але не ставить під загрозу здатність майбутніх поколінь задовольняти свої потреби.
Реалізація в роботі дошкільного закладу ідей ОСР передбачає засвоєння дітьми, а через дітей їхніми батьками та самими педагогами, надзвичайно важливих навичок екологічно, економічно й соціально доцільної поведінки, без якої неможливе створення та існування суспільства стійкого благополуччя, суспільства, яке засобами комфортного існування сьогодні з любов’ю створює таке ж комфортне майбутнє для наступних поколінь.
Мета курсу - сприяти формуванню у дошкільників мотивації до дій і моделей поведінки, орієнтованих на сталий стиль життя.
Завданнями курсу є створення умов для:
1) формування у дітей початкових уявлень про дії та поведінку, що орієнтовані на сталий розвиток, необхідних для свідомого вибору способу власного життя;
2) усвідомлення старшими дошкільниками необхідності збереження ресурсів Землі та особистої причетності до майбутнього суспільства і природи;
3) розвиток у дітей звичок і моделей поведінки, що відповідають сталому розвитку бажання діяти у цьому напрямі.
Давайте разом берегти планету для наших нащадків!
Понорницький ЗДО «Лісова казка»