Комунікації, що продають: серія лекцій для ветеранів-підприємців
Маєте власну справу, але про неї мало хто знає? Мрієте розширити аудиторію клієнтів та масштабувати бізнес? Запрошуємо вас відвідати серію лекцій та воркшопів з маркетингових комунікацій, де ви дізнаєтеся про:
- побудову успішної маркетингової стратегії для різних типів бізнесу;
- стратегії розвитку бренду та PR;
- основи цифрового маркетингу та успішного просування в соціальних медіа;
- "фішки" привабливого контенту.
А також отримаєте практичні навички з просування бізнесу та підвищення його успішності.
Навчання організоване Агенцією регіонального розвитку Чернігівської області (https://www.instagram.com/agency.chernihiv?igsh=d2puN2xhZDNrMm84) за підтримки AB InBev Efes Україна у (https://www.instagram.com/abinbevefesukraine?igsh=czZleDNjY2ZwYzA3) співпраці з ГО "Серцевір" та "Інститут Медіації Партнерства".
Програма відкрита для ветеранів (-ок) та членів їхніх сімей, що мають власний/сімейний бізнес у Чернігові або Чернігівській області. Участь безоплатна, буде проведено відбір учасників серед зареєстрованих.
Для участі заповніть форму реєстрації за посиланням
(https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeFvk7D256LaLFUIE8Ugap9nXBz5Cr5ZYojLSgvj7tgnsSGNg/viewform).
Тривалість програми: 1 місяць.
Кількість лекцій: 4 (онлайн).
Кількість практичних занять: 2 (офлайн).
Навчання проходить двічі на тиждень. Після кожної лекції учасники матимуть домашні завдання щодо їх індивідуальних проєктів. І це дозволить одразу застосувати отримані знання на практиці та адаптувати їх під власний бізнес.
За результатами навчання учасники сформують повноцінний маркетинговий план, розроблений для їхнього бізнесу з урахуванням сучасних підходів просування.
Лектори:
Блок "SMM, PR та зовнішні комунікації": Богдана Остапик, (https://www.facebook.com/bohdana.ostapyk11) Кураторка напряму корпоративної взаємодії в Інституті Медіації Партнерства, CEO комунікаційної агенції Barbaro Communications. 6 років досвіду у маркетингу та PR для мікро, середнього та великих бізнесів. Експертка у сферах: агро-, ІТ-компаній, державних програм, освітніх стартапів та продуктових бізнесів.
Блок "Партнерство та нетворкінг": Світлана Сом, (https://www.facebook.com/somsvetlana) Візіонерка, засновниця та лідерка Інституту Медіації Партнерства. Партнерка із розвитку бізнесу та комунікаційниця. 10 років досвіду у сфері комунікацій. Працювала із такими компаніями та проєктами, як SmileFood, FORUM Group, ExpoLight.