Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк копій документів, що надаються за запитом на інформацію
Затверджено розпорядженням Понорницького селищного голови
від 03.12.2021 № 57-од
І. Загальні положення
1. Цей Порядок розроблений відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), Указу Президента України від 5 травня 2011 року № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» з метою створення механізмів реалізації права кожного на доступ до публічної інформації.
Право на доступ до публічної інформації гарантується максимальним спрощенням процедури подання запиту на отримання публічної інформації.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі.
3. Розпорядником публічної інформації відповідно до Закону є Понорницька селищна рада .
4. Доступ до публічної інформації Понорницької селищної ради забезпечується шляхом надання інформації за запитами на отримання публічної інформації.
5. Запитувачами публічної інформації відповідно до Закону є фізичні, юридичні особи та об’єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.
6. Відносини у сфері звернень громадян регулюються Законом України «Про звернення громадян».
ІІ. Складення та подання запитів на публічну інформацію
1. Запитувач має право звернутися до Понорницької селищної ради із запитом на отримання публічної інформації незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
2. Запит на отримання публічної інформації може бути індивідуальним або колективним.
3. Запит на отримання публічної інформації подається до Понорницької селищної ради в усній чи письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, телефаксом, електронною поштою або по телефону на вибір запитувача.
4. Письмовий запит на отримання публічної інформації подається в довільній формі.
5. Запит на інформацію повинен містити:
- прізвище, ім’я, по батькові (найменування) запитувача, поштову адресу, адресу електронної пошти, номер засобу зв’язку, якщо такий є;
- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
- підпис і дату за умови подання письмового запиту.
6. З метою спрощення процедури оформлення письмового запиту запитувач може використати форму для подання запиту на отримання публічної інформації (далі – форма запиту), затверджену розпорядженням голови Понорницької селищної ради від 03 грудня 2021 року № 57-од.
7. Форма запиту розміщується на інформаційному стенді в адміністративній будівлі Понорницької селищної ради та на її офіційному вебсайті.
8. У формі запиту запитувачеві надається можливість вибрати форму надання відповіді – поштою, телефаксом, електронною поштою.
9. Запит на інформацію може бути подано запитувачем особисто до Понорницької селищної ради.
10. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його оформлює спеціаліст виконавчого апарату районної ради, із зазначенням у запиті прізвища, імені, по батькові, контактного телефону, та надає копію запиту особі, яка його подала.
11. На вимогу запитувача на першому аркуші копії запиту проставляється відбиток штампа із зазначенням найменування Понорницької селищної ради, дати надходження та вхідного номера запиту. Така копія повертається запитувачу.