Положення про загальний відділ Понорницької селищної ради

Дата: 02.01.2023 16:44
Кількість переглядів: 129

Фото без описуЗатверджено рішенням Понорницької селищної ради
від 24.12.2021 № 15-2708-VІІІ

 

1. Загальні положення

1.1. Загальний відділ Понорниницької селищної ради (далі – загальний відділ) утворюється рішенням селищної ради, входить до складу виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

1.2. Загальний відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами, Регламентом селищної ради, рішеннями селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови та цим Положенням.

1.3. Відділ у межах своїх повноважень забезпечує ведення діловодства в селищній раді відповідно до Інструкції з діловодства у Понорницькій селищній раді; контролює дотримання визначеного законодавством та іншими нормативними актами єдиного порядку документування і роботи з документами у структурних підрозділах селищної ради; відповідно до покладених обов’язків забезпечує ведення роботи зі звернень громадян.

1.4. Відділ при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з іншими структурними підрозділами селищної ради, органами місцевого самоврядування різних рівнів, з секторами, відділами та управліннями райдержадміністрації, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації.

1.5. Відділ безпосередньо підпорядковується селищному голові, першому заступнику селищного голови, керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

1.6. Структура загального відділу, чисельність та посадові оклади його працівників встановлюються штатним розписом селищної ради, який затверджується  головою селищної ради.

1.7. Загальний відділ Понорницької селищної ради не є юридичною особою.

2. Основні завдання та функції

2.1. Основними завданнями відділу є ведення діловодства, здійснення контролю за строками проходження і виконання документів, та межах повноважень надає методичної і практичної допомоги.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

2.2.1. Організовує й здійснює ведення діловодства в селищній раді.

2.2.2. Розробляє Інструкцію з діловодства та зведену номенклатуру справ.

2.2.3. Забезпечує зберігання та оперативний пошук документів.

2.2.4. У необхідних випадках видає копії, довідки та виписки з документів.

2.2.5. Забезпечує своєчасне повідомлення депутатів, запрошених, населення про час, місце проведення та перелік питань порядку денного сесій селищної ради, робочих зустрічей, нарад при селищному голові.

2.2.6. Здійснює розмноження рішень, інших документів сесій, постійних комісій селищної ради; розпоряджень, доручень селищного голови; інших документів та забезпечує доведення їх у визначенні строки до виконавців згідно списку розсилки.

2.2.7. Забезпечує технічний контроль за дотриманням строків і резолюцій виконання документів, рішень селищної ради, постійних комісій, розпоряджень селищного голови, а також інших службових документів, що підлягають контролю; систематично інформує керівництво селищної ради про хід виконання документів.

2.2.8. Забезпечує єдиний порядок відбору, обліку, збереження, якості опрацювання та використання документів, які утворюються в процесі діяльності селищної ради для передачі на архівне зберігання.

2.2.9. Організовує роботу відомчого архіву селищної ради.

2.2.10. Відповідно до Закону України «Про державний архів України» бере участь у проведенні експертизи наукової і практичної цінності документів при їх відборі на архівне зберігання. Готує справи до здачі в державний архів.

2.2.11. Забезпечує організацію роботи по опрацюванню, систематизації, аналізу та контролю за своєчасним задоволенням запитів на інформацію, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

2.2.12. Забезпечує стабільну роботу офіційного сайту Понорницької селищної ради.

2.2.13. Виконує інші функції, що випливають із покладених на нього завдань.

2.2.14. Загальний відділ при вирішенні питань, які належать до його відання, взаємодіє з іншими структурними підрозділами селищної ради, підприємствами, установами та організаціями усіх форм власності, об’єднаннями громадян.

3. Структура та організація роботи відділу

3.1. Структура та чисельність працівників відділу визначається селищною радою.

3.2. Відділ очолює начальник відділу.

Відповідно до Положення про загальний відділ Понорницької селищної ради працівники відділу приймаються на роботу та звільняються розпорядженням селищного голови. Призначення відбувається за встановленою законодавством процедурою прийняття на службу в органи місцевого самоврядування. Звільнення з посади проводиться у відповідності до законодавства, що регулює умови проходження служби в органах місцевого самоврядування. Службові обов’язки працівників визначаються посадовими інструкціями. Зміна керівників селищної ради не є підставою для припинення служби.

3.3. Діяльність відділу здійснюється на основі щомісячних основних заходів селищної ради, планів роботи селищної ради, квартальних планів роботи відділу. План роботи відділу затверджується керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

3.4. Начальник загального відділу у межах своїх повноважень:

3.4.1. Безпосередньо здійснює керівництво діяльністю відділу, несе відповідальність за організацію роботи його працівників та виконання відділом завдань, віднесених до його компетенції.

3.4.2. Планує роботу відділу та забезпечує виконання затверджених планів.

3.4.3. Несе персональну відповідальність за організацію діловодства в селищній раді відповідно до Інструкції з діловодства та Регламенту, а також організацію контролю за дотриманням єдиного порядку документування і роботи з документами в структурних підрозділах селищної ради.

3.4.4. Розробляє Положення про відділ та Посадові інструкції працівників відділу.

3.4.5. Складає плани роботи відділу та контролює їх виконання.

3.4.6. Вживає заходів щодо вдосконалення діловодства в селищній раді, вносить пропозиції керівництву селищної ради щодо здійснення контролю, а також інших питань, що належать до компетенції відділу.

3.4.7. Бере участь у роботі сесій селищної ради, постійних комісій, засіданнях виконавчого комітету селищної ради, нарадах, семінарах.

3.4.8. Організовує підготовку, розсилку або вручення депутатам селищної ради запрошень та матеріалів на сесію селищної ради.

3.4.9. Здійснює попередній розгляд документів, що надходять в раду, визначає необхідність взяття їх виконання на контроль.

3.4.10. Здійснює вчасне доведення рішень селищної ради до виконавців.

3.4.11. Під час відсутності начальника відділу його обов’язки виконує спеціаліст відділу відповідно до розпорядження селищного голови.

3.4.12. Згідно з чинним законодавством несе відповідальність за невиконання чи неналежне виконання функціональних обов’язків, перевищення своїх повноважень, порушення етики посадової особи.

3.4.13. Підпорядковується безпосередньо селищному голові, керуючому справами (секретарю) виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

3.5. Працівники відділу:

3.5.1. Працівники відділу призначаються та звільняються з посади селищним головою в установленому чинним законодавством порядку. 

3.5.2. Обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету Понорницької селищної ради.

4. Права відділу

Відділ має право:

4.1. Одержувати від структурних підрозділів селищної ради, підприємств, установ, організацій документи, інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань, а також пояснення щодо несвоєчасного або неповного виконання документів селищної ради, розгляду пропозицій, заяв, скарг і клопотань громадян.

4.2. Залучати спеціалістів селищної ради, підприємств, установ, організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до його повноважень.

4.3. Повертати виконавцям документи і вимагати їх доопрацювання в разі порушення вимог Регламенту Понорницької селищної ради та Інструкції з діловодства в Понорницькій селищній раді.

4.4. Вносити пропозиції керівництву селищної ради з питань, віднесених до компетенції відділу.

4.5. Здійснювати перевірки дотримання встановленого законодавством та іншими нормативними актами єдиного порядку документування і роботи з документами в структурних підрозділах селищної ради.

4.6. Працівники загального відділу користуються правом доступу до всіх документів нетаємного діловодства відділів селищної ради.

5. Відповідальність

5.1. Працівники загального відділу забезпечують своєчасне і якісне виконання завдань відповідно до функціональних обов'язків. Притягнення до відповідальності здійснюється згідно чинного законодавства.

5.2. Відповідальність настає в разі невиконання або неналежного виконання обов’язків чи бездіяльності або невикористання наданих прав.

5.3. Критеріями оцінки якості виконання завдань та функцій є повнота їх виконання, а своєчасності – дотримання відповідних термінів виконання.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь