Звіт начальника, державного реєстратора відділу «Центр надання адміністративних послуг» Понорницької селищної ради про роботу за 2024 рік
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» (далі – ЦНАП) створено з метою забезпечення надання адміністративних послуг у межах Понорницької селищної територіальної громади. У ньому надаються адміністративні послуги згідно з переліком, визначеним відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та затвердженим рішенням 32 сесії Понорницької селищної ради VIII скликання від 27.09.2023 № 3514. Загальна затверджена кількість послуг – 249, з них надаються 129 адмінпослуг. ЦНАП є постійно діючим робочим органом при виконавчому комітеті Понорницької селищної ради до складу якого входять адміністратори, державний реєстратор та діловод.
- організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань фізичних та юридичних осіб - суб’єктів звернень;
- спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора;
- проведення моніторингу якості надання адміністративних послуг та вжиття заходів до підвищення рівня якості їх надання.
Завдячуючи злагодженій роботі працівників ЦНАПу надходження до бюджету громади за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, становить:
- державна реєстрація нерухомості – 476 070,00 грн;
- надання інших адміністративних послуг – 7 695,00 грн.
Усього надходжень до бюджету громади становить 483 765,00 грн.
Адміністраторами ЦНАПу було взято на облік через Інтегровану інформаційну систему «Соціальна громада» 143 внутрішньо переміщених осіб та оформлені заяви про надання допомоги на їх проживання.
7 власників житла, які розмістили у своїх житлових приміщеннях внутрішньо переміщених осіб, звернулися за отриманням компенсації для покриття витрат за розміщення ВПО.
Працівники ЦНАПу підключені до вебпорталу «Дія», Реєстру територіальної громади, ПК «Соціальна громада», Єдиної інформаційної системи соціальної сфери, Порталу електронних послуг Пенсійного Фонду України, Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва, Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, Реєстру актів цивільного стану.
Протягом звітного періоду у відділі «ЦНАП» було надано 6968 послуг, а саме:
- соціальних послуг – 2020, з них: допомог – 705, пільг – 188, субсидій – 794; у Соціальну громаду занесено 1057 електронних справ;
- послуг для ветеранів війни, учасників бойових дій та членів їх сімей, визначені розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523 – 151;
- послуг з реєстру територіальної громади, пов’язаних з реєстрацією та зняттям з реєстрації місця проживання – 37, видача витягу про реєстрацію місця проживання – 1468 послуг;
- послуг з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 3332;
- зареєстровано 101 актових записів про смерть, 4 – про шлюб;
- видано 1056 довідок про склад сім’ї, характеристик на жителів громади, про кількість бджолосімей, про кількість зареєстрованих осіб, тощо;
- складено 6 актів встановлення факту здійснення догляду за особою з інвалідність І чи ІІ групи, особою похилого віку, яка потребує постійного догляду.
З травня 2024 року набув чинності новий закон про мобілізацію в Україні. Згідно з цим документом усі військовозобов’язані, резервісти та призовники повинні були оновити свої облікові дані протягом 60 днів, отже в період з 18 травня до 16 липня 2024 року через ЦНАП оновили свої дані 669 осіб.
Також у минулому році велися справи по нарахуванню компенсацій фізичним особам, що здійснюють догляд на непрофесійній основі. Таку виплату з місцевого бюджету отримують 25 осіб, за звітний період було перераховано кошти в сумі 572 000,93 грн.
З метою проведення опитування та отримання зворотного зв’язку щодо якості послуг у ЦНАПі відвідувачі мають можливість поділитися враженням від відвідування за допомогою унікальних QR-кодів, які розміщені у ЦНАПі у вільному доступі. За минулий рік було надіслано 5 відгуків.
З метою впровадження єдиних підходів до організації та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення відділ «ЦНАП» був підключений до Національної вебплатформи центрів надання адміністративних послуг, на якій відвідувачі ЦНАПу можуть записатися на прийом через електронну чергу. Посилання на Платформу оприлюднене на офіційному вебсайті громади в закладці відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Працівники відділу «ЦНАП» постійно проходять навчання на різних регіональних платформах з метою покращення знань та навиків.
На сайті Понорницької територіальної громади у вкладенні «Центр надання адміністративних послуг» та на сторінці Facebook розміщується актуальна інформація щодо роботи відділу, адміністративних послуг, порядку надання адміністративних послуг та нормативно-правова база.
Перспективи роботи відділу. У межах функцій, покладених на ЦНАП, планується продовжувати роботу в напрямку розширення спектру послуг, підвищенням якості обслуговування та використанням у своїй роботі сучасних інформаційних технологій, а також забезпеченням сприятливих умов розвитку і спрощенням процедур надання адміністративних послуг.
« повернутися до розділу «Звіти керівників виконавчих органів»