Зустріч із жителями Деснянського: обговорені проблемні питання водопостачання, благоустрою та поводження зі сміттям
Про ключові проблеми села Деснянське та перспективи їхнього вирішення говорив сьогодні селищний голова Віктор Іващенко на зустрічі з місцевими жителями. Захід відбувся за участю старости Покошицького старостинського округу Валентини Мишко та адміністрації Комунального підприємства «Понорниця». На нього завітало близько 30 людей.
Метою зустрічі було обговорення актуальних питань життєдіяльності села, порушених як з боку керівництва громади та комунального підприємства, так і з боку жителів населеного пункту. Серед найважливіших: надання послуг з водопостачання, вивезення відходів, медичних послуг, благоустрій села.
Чому зустріч відбулась саме в Деснянському? Відповідь на це питання дасть статистика. У селі налічується 172 домогосподарства, які користуються послугою централізованого водопостачання від КП «Понорниця», з них лише 15 мають лічильники. Це найгірше співвідношення з усіх населених пунктів у громаді. Тож було вирішено дізнатись, в чому причина відмови людей оснащувати будинки лічильниками, а також обговорити з жителями інші нагальні справи.
Отже, найперше про що йшлося – встановлення приладів обліку води. Це питання є одним з пріоритетних, оскільки дуже впливає на якість надання послуги водопостачання по всій громаді. Заслухавши зауваження від жителів Деснянського, стало відомо про технічні неполадки у водонапірній башті, через які вони страждали від частої відсутності води. Віктор Іващенко запевнив присутніх, що ця проблема неодмінно буде вирішена шляхом утворення відповідної комісія, котра обстежить башту й зробить свій висновок, після чого всі нестравності будуть усунені.
Директор комунального підприємства Віктор Залозний нагадав, що 24 липня були розіслані листи-попередження усім мешканцям Деснянського, у домогосподарствах яких досі відсутні засоби обліку води. 24 вересня спливає строк 2 місяців, за який потрібно вирішити питання встановлення лічильника. У разі ігнорування цієї вимоги наслідки будуть неприємними для споживачів, зокрема відключення послуги.
Віктор Васильович розповів механізм та умови отримання відповідного оснащення. Лічильник можна встановити, звернувшись до комунального підприємства, або придбати його самостійно і скористатись послугами слюсаря. Він закликав усіх починати роботу в згаданому напрямку, бо часу залишилось зовсім небагато. Посприяти у вирішені цього питання також може староста.
Продовжуючи обговорення проблем водопостачання, громадяни звернулись до посадовців з проханням вжити заходів щодо осіб, які не платять за воду. Віктор Залозний надав обґрунтовану та вичерпну інформацію з цього приводу і розповів про методи впливу на боржників.
Далі учасники зустрічі говорили про запровадження послуги вивезення твердих побутових відходів. Наразі така послуга діє лише в Понорниці. ЇЇ розширення на інші населені пункти та регулярність надання напряму залежатиме від кількості укладених договорів з КП. На заході були озвучені числа близько 10-15 договорів для забезпечення стабільної роботи.
Ще одне питання, котре хвилювало населення – приведення в належний стан автобусної зупинки, що знаходиться у центрі села. Окрім занедбаного вигляду, вона ще й дуже засмічена відходами, залишеними місцевими жителями. Керівництво громади зазначило, що буде проведена відповідна робота. Проте, остаточно вирішити цю ситуацію допоможе лише свідоме ставлення громадян до місця, в якому вони живуть. Тож до мешканців села звернулись із проханням прибрати розкидане сміття та у подальшому зберігати результати спільних зусиль.
У ході зустрічі згадувалось і про стан справ щодо укладання декларацій з сімейними лікарями Понорницького центру первинної медико-санітарної допомоги. Зараз пріоритетне завдання селищної ради – зберегти медицину в сільській місцевості. Це неможливо зробити без належного фінансування, забезпечити яке можуть саме декларації.
На завершення Віктор Іванович відмітив, що він залишився дуже задоволений результатами цього заходу, оскільки дізнався про проблеми, які раніше були йому невідомі. «Я почув людей, і сподіваюся, що люди почули мене» – сказав про зустріч селищний голова.
Дякуємо всім мешканцям Деснянського, які знайшли час прийти на захід та розповісти про проблеми села, що їх турбували, надати свої зауваження та пропозиції. Усі питання, озвучені на цій зустрічі, взято на контроль керівництвом територіальної громади.
Як показав сьогоднішній досвід, такі зібрання йдуть на користь усім його учасникам, отже подібні заходи згодом будуть проведені й у інших населених пунктах громади.