Положення про постійно діючу комісію Понорницької селищної ради з питань розгляду звернення громадян

Дата: 02.01.2023 13:25
Кількість переглядів: 89

Фото без описуЗатверджено розпорядженням Понорницького селищного голови від 18.12.2020 № 15

 

1. Це Положення визначає завдання, функції та повноваження постійно діючої комісії Понорницької селищної ради з питань розгляду звернень громадян (далі - Комісія).

2. Комісія у своїй діяльності керується Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 07 лютого 2008 року № 109, постановою Верховного Суду від 31 жовтня 2019 року у справі №813/1960/18, іншими законодавчими актами.

3. Основними завданнями Комісії є:

1) організація контролю за дотриманням прав і законних інтересів громадян, громадських організацій;

2) узяття під особистий контроль розгляд звернень жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, осіб з інвалідністю внаслідок війни, учасників АТО/ООС;

3) сприяння вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, особи з інвалідністю, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки;

4) вжиття заходів для поновлення прав і свобод громадян, порушених унаслідок недодержання вимог законодавства про звернення громадян, притягнення винних осіб у встановленому порядку до відповідальності, в тому числі до дисциплінарної відповідальності, за невиконання чи неналежне виконання службових обов’язків щодо розгляду звернень громадян, громадських організацій.

4. Відповідно до покладених завдань Комісія розглядає:

  • повторні звернення громадян, громадських організацій;
  • звернення пільгових категорій громадян;
  • звернення, які мають резонансний характер;
  • звернення громадян, громадських організацій до органів влади вищого рівня;
  • контролює виконання доручень Президента України, стан розгляду звернень, які знаходяться на контролі в Офісі Президента України.

5. Комісія має право:

1) доручати членам комісії

  • особисто розглядати заяви, скарги громадян, громадських організацій, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують;
  • здійснювати перевірку об’єктивності, своєчасності, повноти розгляду звернень громадян, громадських організацій, виконання прийнятих рішень;

2) одержувати від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від форм власності інформацію, необхідну для розгляду звернень;

3) відміняти або змінювати оскаржувальні рішення, прийняті структурними підрозділами Понорницької селищної ради у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, що сприяли порушенням;

4) заслуховувати на своїх засіданнях питання, що належать до компетенції Комісії, інформацію посадових осіб органів влади, установ і організацій незалежно від форми власності, вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи зі зверненнями;

5) вносити на розгляд органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування пропозиції щодо:

  • удосконалення організацій роботи зі зверненнями громадян, громадських організацій;
  • забезпечення правового і соціального захисту громадян, громадських організацій.

6. До складу Комісії можуть входити представники органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування.

7. Голова, заступник і секретар Комісії призначаються головою Понорницької селищної ради.

8. Організаційною формою роботи Комісії є засідання, що проводяться в міру потреби, але не рідше, ніж один раз на квартал.

Засідання комісії є правомочним, якщо на ньому присутні не менш як половина її складу.

9. На засідання Комісії можуть бути запрошені представники громадських організацій, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів, засобів масової інформації та заявники.

10. Голова Комісії:

1) організовує роботу Комісії, розподіляє обов’язки між її членами, контролює та перевіряє їх виконання;

2) визначає коло питань, які підлягають розгляду на черговому засіданні.

11. Заступник голови Комісії виконує повноваження голови комісії у разі його відсутності.

12. Секретар Комісії готує та подає документи на засідання Комісії, веде протокол засідання, виконує інші доручення голови та заступника голови Комісії в межах повноважень Комісії.

13. Комісія приймає рішення відкритим голосуванням більшістю голосів присутніх на засіданні членів Комісії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос голови Комісії. Рішення Комісії оформляється у вигляді протоколу, в якому обґрунтовуються пропозиції стосовно вжиття заходів з метою сприяння вирішенню проблем, піднятих у зверненнях та запобігання порушень їх розгляду. Підписують протокол голова та секретар Комісії.

14. Рішення Комісії може бути оскаржене до органу, який її утворив або до суду.

15. Організаційно-технічне забезпечення діяльності Комісії покладається на орган, що її утворив.


« повернутися до розділу «Положення, правила, порядки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь