Положення про тендерний комітет Понорницької селищної ради
Затверджено рішенням Понорницької селищної ради від 24.12.2020 № 2-31-VIII
1. Загальні положення
1.1. Це Положення розроблено відповідно до абзацу четвертого пункту 11 частини першої статті 9 та абзацу тринадцятого підпункту 1 пункту 4 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) i визначає правовий статус, загальні організаційні та процедурні засади діяльності тендерного комітету.
1.2. Замовник – Понорницька селищна рада.
1.3. Тендерний комітет – це службові (посадові) та інші особи Понорницької селищної ради, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом.
1.4. Замовником не може бути одночасно визначено відповідальними за організацію та проведення одних i тих самих процедур закупівель комітет та уповноважену особу (осіб).
1.5. Метою створення комітету є організація та проведення процедур закупівель на засадах колегіальності та неупередженості.
1.6. Комітет у своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.
2. Порядок утворення та організація діяльності комітету
2.1. Замовник для організації та проведення процедур закупівель може утворити один або декілька комітетів.
2.2. Склад комітету, зміни до нього та Положення про комітет затверджуються рішенням сесії Понорницької селищної ради.
2.3. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, та інші особи, визначені законодавством України.
2.4. Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами Понорницької селищної ради та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об’єктивність i неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.
2.5. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який затверджується рішенням сесії Понорницької селищної ради.
2.6. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря із числа членів комітету та визначає функцій кожного члена комітету.
2.7. У разі відсутності голови комітету його обов’язки виконує заступник голови комітету.
2.8. У разі відсутності секретаря комітету його обов’язки виконує інший член Комітету, визначений головою комітету.
2.9. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним у разі присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
2.10. Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.
2.11. Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.
2.12. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.
2.13. Рішення комітету оформлюється протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, у якому відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання.
2.14. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
2.15. У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
3. Головні функції комітету
3.1. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.
3.2. У ході роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:
- планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель та змін до нього за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйонів гривень;
- здійснення вибору процедури закупівлі та проведення процедур закупівель;
- забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом;
- забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до Закону;
- надання роз’яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації в разі отримання відповідних запитів;
- здійснення інших дій, передбачених Законом.
4. Права та обов’язки членів комітету
4.1. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.
4.2. Члени комітету мають право:
- брати участь у плануванні видатків i визначенні потреби в товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватись;
- аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до Закону;
- виносити питання на розгляд комітету;
- приймати рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених під час внесення інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель;
- одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;
- вносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;
- ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проєктів договорів тощо;
- здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.3. Члени комітету зобов’язані:
- брати участь у всіх його засіданнях особисто;
- організовувати та проводити процедури закупівель;
- забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі;
- дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;
- здійснювати інші дії, передбачені Законом.
4.4 Голова комітету:
- організовує роботу комітету;
- приймає рішення щодо проведення засідань комітету;
- визначає дату i місце проведення засідань комітету;
- пропонує порядок денний засідань комітету;
- веде засідання комітету;
- вносить на розгляд голови селищної ради пропозиції щодо змін у складі комітету;
- здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.
4.5. Секретар комітету забезпечує:
- ведення та оформлення протоколів засідань комітету;
- оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;
- за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;
- зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;
- дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;
- розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через авторизовані електронні майданчики;
- виконання інших повноважень відповідно до законодавства.
5. Відповідальність
5.1. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.
5.2. За порушення вимог, установлених Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, голова, заступник, секретар, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.
5.3. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.