Положення про відділ земельних відносин, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства Понорницької селищної ради

Дата: 02.01.2023 16:12
Кількість переглядів: 414

Фото без описуЗатверджено рішенням Понорницької селищної ради
від 24.12.2021 № 15-2707-VІІІ

 

1. Загальні положення

1.1. Відділ земельних відносин, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства (надалі - Відділ) Понорницької селищної ради утворюється і припиняє свою діяльність за рішенням селищної ради та є виконавчим органом Понорницької селищної ради. Входить до структури апарату Понорницької селищної ради.

1.2. Відділ є підконтрольним та підзвітним Понорницькій селищній раді, підпорядкований виконавчому комітету селищної ради, селищному голові, заступникам селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради.

1.3. Відділ здійснює повноваження щодо реалізації земельного законодавства на території Понорницької селищної територіальної громади.

1.4. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, нормативними актами Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру, рішеннями селищної ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями селищного голови, цим Положенням.

1.5 Працівники відділу є посадовими особами органу місцевого самоврядування. Структура та чисельність Відділу затверджується селищною радою.

2. Завдання та повноваження Відділу

2.1. Основними завданнями Відділу є:

  • реалізація політики селищної ради у сфері земельного законодавства на території Понорницької селищної територіальної громади, в межах питань, що належать до компетенції Відділу, визначених цим Положенням;
  • забезпечення надходження коштів до селищного бюджету за рахунок ефективного обліку, використання, продажу земель в межах  Понорницької селищної територіальної громади;
  • участь у розробленні та виконанні програм в галузі земельних відносин, комунального майна, обліку та розподілу житла, архітектури, містобудування, благоустрою;
  • організація роботи щодо забезпечення конституційних та законних прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до Земельного кодексу України та інших нормативних актів України;
  • здійснення обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання;
  • аналіз стану містобудування на території Понорницької селищної ради, організація розроблення,  проведення експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів об’єднаної територіальної громади, його складових частин, іншої містобудівної документації;
  • організація консультацій з громадськістю з питань, що належить до компетенції Відділу.

2.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

2.2.1. У сфері земельних відносин:

  • здійснює аналітичний облік використання земельних ресурсів Понорницької селищної ради, відповідно до оформлених правовстановлюючих документів на земельні ділянки та забезпечує створення відповідної електронної бази даних;
  • здійснює розрахунок сум орендної плати для оформлення договорів оренди земельних ділянок відповідно до прийнятих рішень Понорницької селищної ради;
  • здійснює підготовку договорів  оренди землі згідно діючого законодавства;
  • аналізує документацію із землеустрою, подану на розгляд селищної ради та готує відповідні пропозиції і проєкти рішень;
  • здійснює відповідну аналітичну роботу з територіальними підрозділами ГУ ДПС та  Держгеокадастру для забезпечення надходжень від плати за землю;
  • здійснює підготовку та проведення конкурсного відбору суб’єктів оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельних ділянок, які знаходяться в комунальній власності;
  • здійснює підготовку та укладання договорів про сплату авансового внеску в рахунок оплати вартості земельної ділянки;
  • здійснює підготовку та укладання договорів про виконання робіт з суб’єктами оціночної діяльності для розробки експертної грошової оцінки земельної ділянки, які знаходяться у комунальній власності;
  • здійснює підготовку необхідних документів для проведення земельних торгів, відповідно до Земельного кодексу України;
  • здійснює підготовку графіків розрахунків сум сплати щодо продажу земельних ділянок із розстроченням платежу;
  • готує та представляє необхідний пакет документів  для розрахунку із суб’єктами оціночної діяльності за рахунок авансового внеску внесеного покупцем земельних ділянок;
  • здійснює підготовку матеріалів та забезпечує роботу комісії з розгляду заяв, що стосуються земельних відносин на території Понорницької селищної територіальної громади;
  • готує і вносить на розгляд селищної ради проєкти рішень щодо регулювання земельних відносин та реалізації прав громадян та юридичних осіб на землю відповідно до чинного законодавства;
  • здійснює щорічний перерахунок орендної плати по діючим договорам оренди відповідно до діючих рішень та готує необхідні додаткові угоди;
  • надає щомісячну та щорічну інформацію до територіальних підрозділів Державної фіскальної служби стосовно користувачів земельних ділянок;
  • здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до селищного бюджету від оренди землі та продажу земельних ділянок комунальної власності;
  • бере участь в роботі погоджувальних комісій при розгляді та вирішенні земельних спорів;
  • представляє Понорницьку селищну раду та її виконавчий комітет при реєстрації земельних ділянок комунальної власності в Державному земельному кадастрі;
  • здійснює інші повноваження у сфері земельних відносин відповідно до чинного законодавства України.

2.2.2. У сфері містобудування та архітектури:

  • бере участь у реалізації політики селищної ради у сфері містобудування та архітектури, подає до селищної  ради пропозиції з цих питань;
  • веде облік забезпеченості містобудівною документацією Понорницької селищної ради, вносить пропозиції селищній раді щодо необхідності розроблення та коригування відповідної містобудівної документації;
  • розглядає у випадках, встановлених законодавством, пропозиції суб'єктів містобудування щодо визначення територій, вибору, вилучення (викупу) та надання земель для містобудівних потреб згідно з містобудівною документацією, розробляє та подає до селищної  ради висновки з цих питань;
  • організовує в порядку, визначеному чинним законодавством створення і оновлення топографічних планів, призначених для складання генеральних планів ділянок будівництва об'єктів архітектури, підземних мереж і споруд, прив'язки будівель і споруд до ділянок будівництва, а також вирішення інших інженерних питань;
  • надає містобудівні умови та обмеження забудови земельних ділянок, інші вихідні дані на проєктування об'єктів архітектури для нового будівництва, розширення, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, благоустрою територій у порядку, визначеному законодавством України;
  • погоджує проєкти розміщення та архітектурні рішення об'єктів благоустрою, монументального і монументально-декоративного мистецтва, зовнішньої реклами;
  • інформує населення через засоби  масової  інформації про розроблення містобудівних програм розвитку Понорницької селищної ради, розміщення найважливіших об'єктів архітектури, організовує їх громадське обговорення в порядку, встановленому законодавством України;
  • забезпечує в установленому порядку своєчасний розгляд заяв, звернень і скарг громадян, інших суб'єктів містобудування з питань, що належать до його компетенції, та вживає відповідних заходів.
  • виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань у сфері містобудування та архітектури.

2.2.3. У сфері управління комунальним майном:

  • здійснює облік, інвентаризацію об’єктів комунальної власності;
  • забезпечує контроль за використанням об’єктів комунальної власності;
  • проводить обстеження стану нерухомого майна (будівель, споруд, будинків та інше);
  • готує і вносить на розгляд селищної ради проєкти рішень щодо затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, способів та умов їх продажу та переліки об’єктів, що не підлягають приватизації;
  • приймає участь в організації конкурсів з надання в оренду об’єктів комунальної власності;
  • проводить роботу щодо замовлення експертної оцінки майна комунальної власності;
  • готує та вносить на розгляд селищної ради питання про прийняття майна в комунальну власність, про передачу майна до інших органів місцевого самоврядування, у власність юридичних та фізичних осіб та іншим суб’єктам права власності;
  • бере участь у прийнятті майна до комунальної власності територіальної громади відповідно до рішень селищної  ради;
  • вносить на розгляд селищної ради і виконавчого комітету пропозиції щодо списання, передачі з балансу на баланс та в користування майна підприємств, установ, організацій селищної комунальної власності;
  • контролює виконання умов договорів оренди об’єктів комунальної власності територіальної громади;
  • готує проєкти рішень селищної ради та її виконавчого комітету з питань володіння, користування та розпорядження об’єктами комунальної власності;
  • здійснює прогнозні розрахунки надходжень коштів до селищного бюджету від використання комунального майна;
  • здійснює контроль за ефективним використанням майна комунальних підприємств;
  • здійснює інші повноваження у сфері управління нерухомим майном комунальної власності  відповідно до чинного законодавства України;
  • здійснює облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов, за місцем проживання.

2.2.4. У сфері житлово-комунального господарства:

  • бере участь у реалізації політики селищної ради у сфері житлово-комунального господарства, транспорту та благоустрою, готує пропозиції до програм соціально-економічного розвитку та проєкту селищного бюджету;
  • бере участь у розробленні і реалізує місцеві програми у сфері питної води та питного водопостачання, енергозбереження, благоустрою, бере участь в реалізації державних та регіональних програм у цій сфері;
  • здійснює інші повноваження у сфері житлово-комунального господарства транспорту та благоустрою відповідно до законів.

2.3. Виконує інші функції, що випливають з покладених  на нього завдань.

3. Права Відділу

3.1. Відділ має право:

3.1.1. Одержувати в установленому Законами порядку від відділів, селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів, органів статистики, підприємств, установ, організацій безоплатні звітні дані, картографічні, інформаційні та довідкові матеріали, які необхідні для виконання покладених на Відділ завдань.

3.1.2. Одержувати від юридичних і фізичних осіб потрібні документи та матеріали для підготовки проєктів рішень селищної ради.

3.1.3. Залучати в установленому порядку відповідні організації та спеціалістів до здійснення аналітичного контролю за ефективним використанням земельних ресурсів, додержанням умов договорів оренди земельних ділянок.

3.1.4. За доручення селищного голови, здійснювати перевірки з питань ефективного використання земель ОТГ установами, організаціями та громадянами.

3.2. Виконувати інші дії, що не суперечать чинному законодавству України, необхідні для виконання завдань і функцій Відділу, визначених цим Положенням.

4. Керівництво Відділу

4.1. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади селищним головою.

4.2. Начальник Відділу:

4.2.1. Здійснює загальне керівництво діяльністю Відділу.

4.2.2. Узгоджує посадові обов’язки працівників Відділу.

4.2.3. Координує роботу Відділу з іншими виконавчими органами селищної ради.

4.2.4. Забезпечує у межах своєї компетенції контроль за станом справ у сфері діяльності відділу вживає необхідних заходів до їх поліпшення.

4.2.5. Бере участь у засіданнях селищної ради, виконавчого комітету, нарадах селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів у разі розгляду питань, що стосується компетенції Відділу.

4.2.6. Розподіляє обов’язки між працівниками Відділу, очолює і контролює їх роботу.

4.2.7. Контролює стан трудової та виконавчої дисципліни у Відділі.

4.2.8. Виконує інші доручення селищної ради, виконавчого комітету селищної ради, селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів пов’язані з діяльністю Відділу.

5. Відповідальність

5.1. Працівники відділу земельних ресурсів, містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства забезпечують своєчасне і якісне виконання завдань відповідно до функціональних обов'язків. Притягнення до відповідальності здійснюється згідно чинного законодавства.

5.2. Відповідальність настає в разі невиконання або неналежного виконання обов’язків чи бездіяльності або невикористання наданих прав.

5.3. Критеріями оцінки якості виконання завдань та функцій є повнота їх виконання, а своєчасності – дотримання відповідних термінів виконання.


« повернутися до розділу «Положення, правила, порядки»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь