Що робити, якщо загубили документи або закінчився термін їх дії

Дата: 28.04.2022 16:28
Кількість переглядів: 242

Фото без описуВідновити загублені або знищені документи в період воєнного стану можна у територіальних органах Державної міграційної служби (ДМС), які розташовані в безпечних районах, де не відбуваються активні бойові дії. Крім того, подати документи на оформлення ID-картки та закордонного паспорта, а також відновити документи можна також у центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Закордонний паспорт можна продовжити

Термін дії закордонного паспорта можна подовжити строком на 5 років у відділенні Державної міграційної служби. Для цього працівник установи проставляє в протермінованому паспорті відмітку про продовження його строку дії. Можливе також внесення інформації про дитину віком від 0 до 18 років до закордонних паспортів батьків/законних представників.

Протерміновані права водія та техпаспорт діятимуть

Посвідчення водія, а також свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу діятимуть на території України навіть після закінчення їхнього терміну на період дії воєнного стану та протягом року з дня припинення або скасування дії воєнного стану.

Як відновити документи за межами України

Оформленням загублених, знищених та протермінованих документів займаються українські консульства. Послуги мають надавати невідкладно. У консульстві можна:

  • отримати інформаційну підтримку;
  • продовжити термін дії закордонного паспорта;
  • внести відомості про дітей, молодших 16 років, до паспорта одного з батьків;
  • оформити свідоцтво про підтвердження особи на випадок, якщо у вас є лише внутрішній паспорт (старого зразка), де відсутні записи латиницею.

Важливо! У випадку втрати паперових документів, можна використовувати послугу в застосунку «Дія» — «єДокумент». Паспорт громадянина України у формі картки, що містить безконтактний електронний носій (ID-картка), та паспорт громадянина України для виїзду за кордон, які сформовані у «Дії», мають таку ж юридичну силу, що й звичайні. Тому в разі втрати паспорта слід використовувати мобільний застосунок «Дія».

Телефони «гарячої лінії» апарату Державної міграційної служби:

  • з питань надання адміністративних послуг:

+38-050-138-29-11 (Vodafon) – тільки голосові дзвінки;

+38-096-915-00-28 (Київстар) – голосові дзвінки; за цим номером є можливість спілкуватися з оператором в месенджерах Viber та Whatsapp за допомогою текстових повідомлень (без голосових дзвінків).

  • з питань перевірки стану оформлення документів:

+38-096-033-24-42 (Київстар) – голосові дзвінки; за цим номером є можливість спілкуватися з оператором в месенджерах Viber та Whatsapp за допомогою текстових повідомлень (без голосових дзвінків).

Час роботи «гарячої лінії»: з 9:00 до 18:00.

 

Джерело: Безоплатна правова допомога


« повернутися до розділу «Новини у системі безоплатної правничої допомоги»

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь